Program de mentorat pentru antreprenori
Acces la informație valoroasă, actuală și de încredere
Instrumente pentru structură și orientare corectă în afaceri
Program de mentorat pentru antreprenori
Acces la informație valoroasă, actuală și de încredere
Instrumente pentru structură și orientare corectă în afaceri
Poți reuși singur(ă) să-ți întemeiezi o afacere, însă pentru a ajunge la performanță ai nevoie să colaborezi, iar schimbările legislative frecvente îți cresc nevoia de a verifica și analiza cu mentori competenți și experimentați acele informații care stau la baza deciziilor tale.
Programul de mentorat Learn 2 Do este coordonat de formatori din echipa Hygia Consult, care au experiență profesională relevantă și consistentă, de peste 24.000 de ore de practică în domeniul în care îți vor oferi îndrumare. Stă în misiunea noastră, încă de la fondarea companiei, să sprijinim antreprenorii inovativi și curajoși, care muncesc pentru a crea și crește afaceri sustenabile, competitive, ce întrețin un mediu economic sănătos și dinamic.
Vrem să cunoaștem îndeaproape antreprenori inovativi, interesați de dezvoltare durabilă în afaceri, care pot crește competitivitatea în piața de profil prin valoare adăugată calitativă. Ești printre ei?
Pe parcursul a 2 luni, îți propunem să-ți dezvolți și îmbunătățești competențele antreprenoriale, de management financiar și management al brandului afacerii tale. Programul de mentorat este structurat în 3 module, cu 14 întâlniri, la care se adaugă pentru fiecare participant câte 3 ore de coaching individual (1 oră cu fiecare mentor). Între subiectele pe care le vei putea aborda în cadrul sesiunilor de mentorat sunt accesarea de piețe noi, inclusiv internaționale, identificarea unor surse de finanțare sau găsirea unei rețele profesionale adecvate nevoilor tale – find your tribe. Timp de trei luni vei avea acces la toate materialele și instrumentele Learn 2 Do prin platforma e-learning.
Tema 1: Motivația antreprenorului. Ce ne „mână în luptă”?
Tema 2: Cunoașterea pieței, element determinat într-o afacere. Îți cunoști clientul ideal?
Tema 3: Planificarea, exercițiu practic continuu. De ce nu toate ideile bune sunt de succes?
Tema 4: Impactul resurselor. Care este cea mai importantă resursă a afacerii tale?
Tema 5: Etică și asumarea deciziilor în afacere. Cum te raportezi la eșec?
Tema 6: Legătura dintre colaborare și prosperitate. Cum cultivăm relații de încredere?
Expert senior
Ciprian Morcan are o gândire strategică orientată spre dezvoltarea afacerilor, cu o experiență de peste 20 de ani ca antreprenor, manager, consultant și trainer. A fost coordonator de activități și mentor în mai multe programe și proiecte adresate antreprenorilor. Are viziune pe termen lung, îți spune frac când mai ai de muncit, dacă ești pregătit să asculți, și te provoacă să-ți descoperi cea mai bună versiune a ta și a celor din jur. Iar cum în ultimii ani a dezvoltat parteneriate pe mai toate continentele, pașii spre internaționalizare și spre piețe noi puteți să-i faceți împreună.
Tema 1: Managementul brandului – pilonii de bază
Tema 2: Managementul brandului – identitatea de marcă
Tema 3: Motivare personal
Tema 4: Mindsetul performanței
Training Manager
Mira Niculescu este trainer, consilier dezvoltare personală, antreprenor. Deține competențe relevante dobândite de-a lungul experienței profesionale consistente din domeniul resurselor umane, marketingului și a susținerii de programe de formare. Din 2018 ocupă poziția de People Manager la Hygia Consult în Cluj-Napoca, unde este coordonator programe de formare profesională și dezvoltare personală. A fost Expert senior antreprenoriat și consultant în management în cadrul proiectului Partener StartUp, unde a coordonat o echipă de specialiști pentru a oferi mentorat unor antreprenori. De asemenea, este fondatorul companiei Training Booth din București, care oferă servicii specializate de cursuri și programe educative pentru companii, adulți și adolescenți.
Tema 1: Clarificarea limbajului specific în finanțe-contabilitate
Management financiar
Contabilitate
Tema 2: Planificare și proiecție cash-flow
Bugetul de venituri și cheltuieli
Cash-flow și importanța acestuia în viața firmei
Tema 3: Competitivitatea și performanța companiei
KPI vs rate financiare
Politica de preț și influența asupra performanței
Tema 4: Managemetul investiției
Investiție vs cheltuială
Scurtă recapitulare, concluzii și discuții libere
Dobândirea unei înțelegeri a aspectelor financiare din viața firmelor
Creșterea capacității de a lua decizii manageriale strategice și vizionare
Dobândirea unor abilități de a evita capcanele și consecințele nedorite ale unui management financiar defectuos
Îmbunătățirea și eficientizarea relației dintre antreprenor și departamentul financiar / contabil
Consultant financiar
Lucian Maier este consultant financiar și asociat Hygia Consult, director economic Cluster Mobilier Transilvan, cu expertiză relevantă în monitorizarea implementării planurilor de afaceri, consultanță economică, financiară și contabilă. Este licențiat în contabilitate aplicată la Oxford Brookes University și afiliat în cadrul Association of Chartered Certified Accountants (Marea Britanie). Este certificat ca manager de proiect, controlor financiar și evaluator proiecte.