În anul intrării României în Uniunea Europeană, apărea inițiativa unei companii care ajungea la maturitate pe finalul primului ciclu financiar european, la o vârstă la care multe alte inițiative suntadesea pierdute și disparute din piață. Iar după un deceniu se pot face multe analizeși multe evaluări ale rezultatelor. În toată această conjunctură, poate cea mai relevantă, este media de 5 ani a relațiilor de colaborare cu clienții, indicator ce se traduce în încrederea mediului de business local pentru serviciile Hygia Consult. Crescută de un nucleu restrâns de persoane, echipa s-a sudat în acești ani, s-a lărgită și a trăit fiecare etapă împreună cu fiecare client: idee, propunere de proiect și implementare, reluând ciclul la fiecare oportunitate și provocare apărută.
Ne-am dezvoltat într-o organizație de tip “spaghete”
Am învățat să punem la comun resurse și să lucrăm întotdeauna în echipe urmărind doar obiectivele proiectelor. În funcție de nivelul de specializare și de experiență, toți consultanții Hygia sunt implicați în proiecte, iar toată activitatea desfășurată este în fapt un cumul al proiectelor avute în derulare la un moment dat. Frumusețea constă în complexitatea acestor acțiuni, conștientizată, asumată și urmărită perseverent și, chiar dacă uneori pare înfricoșătoare, considerăm că este singura care poate face din acțiunile noastre unele de impact. Și cum, viitorul este adesea dificil de anticipat, mizăm pe o participare activă la crearea acestuia.
Trăim în viteză, trăim în direct
Credem cu tărie că, noi ca și țară, putem fi competitivi la nivel european și global doar dacă reușim să dezvoltăm comunități de afaceri puternice, bazate pe cooperare. Regulile succesului în lumea afacerilor sunt în continuă schimbare, motiv pentru care atât noi, cât și clienții noștri, trebuie să fim flexibili și să profităm de oportunitățile apărute, odată cu adaptarea la schimbările inevitabile. În ceea ce privește calitatea partenerilor și a relațiilor, suntem conștienți că este condiționată de propria nostră atractivitate, de plăcerea de a da și de a primi deopotrivă. Izolarea nu a dat naștere la nimic uimitor, iar realitatea de astăzi este aceea că trăim și acționam în viteză, chiar în direct, fapt pentru care trebuie să ne păstrăm ancorele de stabilitate, în business și în viață în general.
Viziune, creație și competiție
Actul de consultanță trebuie perceput ca un mijloc de reducere a nesiguranței, a riscului, fapt pentru care ne propunem constant să inspirăm încredere. Știm că există diferențele semnificative între clienții care devin tot mai pretențioși, iar competițiaeste tot mai atentă și mai sofisticată, fapt pentru care îi respectăm și pe unii și pe ceilalți. Ne adaptăm constant serviciile pentru clienți, iar faptul că am devenit tot mai buni se datorează în special acestora, dar și concurenților, însă adevărata competiție este cu noi înșine.
Lucruri neobișnuite cu oameni obișnuiți
Îndrăznim să credem și ne împărtășim crezurile cu sinceritate. Noi zicem că oamenii fac diferența, iar atunci când se întâlnesc, nu doar fizic, ci în convingeri, „oamenii obișnuiți fac lucruri neobișnuite”. Entuziasmul și determinarea noastră, a colectivului Hygia după primii 10 ani, sunt promisiuni pentru fapte concrete în următorii 10 și apoi, pentru următorii.
Detalii despre activitatea și pe facebook: https://www.facebook.com/HygiaConsult